Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 12:17 - БУКЕТ ОТ НЕЖНОСТ
Автор: queerfish Категория: Поезия   
Прочетен: 1148 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 28.08.2012 09:39



Някъде, в дълбините на сърцето,
се раждаш ти, Любов гореща,
а мен превръщаш ме в детето,
чиито искрени очи насреща
са поникнали звезди в небето.

Растеш, градираш ти в мен
и тялото поставяш го в плен.
Събуждаш всичките ми сетива,
подчиняваш ги на твоите дела.
Плетеш венци от плам и страст.
От къде сдоби се с тази власт?!

Букет от нежност си редиш,
в душата ми кули от желания строиш.
С неустоими пориви ще ме даряваш.
Кого ти мъчиш се да заблуждаваш?!
Най-искреното в мене ще събудиш.
Без изобщо даже да се трудиш.

И цялото това творение,
направено е с много вдъхновение,
на него си избра да го дариш.
Как избра го, не щеш да споделиш!
Букет от нежност, избраннико, вземи
и тайничко в сърцето си го запази!





Тагове:   букет,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Goliam 4arovnik i magiosnik e tozi ...
08.09.2009 13:57
Goliam 4arovnik i magiosnik e tozi tvoi izbrannik.
Dai Boje vsekimu takav!
цитирай
2. анонимен - Zdraveite!
21.02.2010 21:33
Izkiu4itelno mnogo mi haresa.
Bravo!
Jelaq Vi,mnogo uspeh!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queerfish
Категория: Поезия
Прочетен: 465353
Постинги: 83
Коментари: 1022
Гласове: 8198
Архив