Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 16:18 - АЗ ТЪРСИХ ТЕ
Автор: queerfish Категория: Поезия   
Прочетен: 6061 Коментари: 24 Гласове:
25

Последна промяна: 12.06.2012 22:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Аз търсих те сред хиляди погледи,
в тълпи от някакви странни очи,
блуждаещи в тайнства и обреди,
в заклинания и парични мечти.

Аз търсих блясъка на твоите зеници,
безмълвна молех се страха да скрия
в топлината на най-любимите искрици.
Душата ми във шепите вземи! Стопли я!

Аз търсих те сред толкова погледи,
в добрината на малкото честни очи
и всеки път намирам те във себе си
и в сълзата, която сега ми горчи.

Обичам те безумно, за което ми прости,
но в тъмнината на моите очи си ти.




Поздрав за всички с тази невероятна песен на Celine Dion:








Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. portishead - Понякога това, което търсим...
09.06.2010 16:40
се оказва, че е било през цялото време до нас...
цитирай
2. queerfish - На една ръка разстояние е! Само т...
09.06.2010 16:43
На една ръка разстояние е! Само трябва да се протегнем! Ако не попречат опаковките ;-)
цитирай
3. blagovestie - Остави ми горчиво-сладко-носталгичен вкус,
09.06.2010 17:20
за някаква невъзможност, за нещо попуснато.
Но е хубаво, че важните ни хора, са винаги в нас самите и никой не може да ни ги отнеме, дори и те не могат да избягат от там, дори когато бодат...
Вълшебно, необяснимо, нелогично е обичането. И жизнено необходимо, осмислящо цялато ни съществуване.
Носи си го, миличка, в светлото, на душата ти! :)) :*
цитирай
4. queerfish - blagovestie,
09.06.2010 17:36
Винаги усещаш и цвета, и мириса и трептенията на написаното. Благодаря ти! Ще си го нося, пък да става каквото ще, защото е красиво. Изпълва ме, дори когато горчи!
Поздрав най-сърдечен,
твой приятел вечен,
разбран риборанчо! :)
цитирай
5. phoenix2000 - Ми ела тогава
09.06.2010 19:08
да ударим по едно солено уиски :)))
цитирай
6. queerfish - Хехехеее phoenix2000
09.06.2010 20:20
ами ако после образа в затворените ми очи е двоен?! ;) :)))))
цитирай
7. pegas08 - Когато Ерик Клептън пее...
09.06.2010 20:42
http://www.youtube.com/watch?v=Hv-EOc_74bY
цитирай
8. queerfish - pegas
09.06.2010 20:47
...и боговете мълчат!
Среща при най-голямата звезда! ;-)
цитирай
9. анонимен - Каква изповед само. . . е. . . без думи
09.06.2010 21:31
Каква изповед само...е...без думи
цитирай
10. yuliya2006 - Аз търсих те сред толкова погледи, в ...
09.06.2010 21:34
Аз търсих те сред толкова погледи,
в добрината на малкото честни очи
и всеки път намирам те! Във себе си
и в сълзата, която сега ми горчи

СТРАХОТЕН СТИХ..СТРАХОТЕН!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. queerfish - Джул,
09.06.2010 21:41
как се радвам на всеки твой коментар, ако знаеш! Прегръдки! :*
цитирай
12. iliada - Красив стих
09.06.2010 22:29
Поцздравления и за него и за празника!:)
цитирай
13. queerfish - iliada,
09.06.2010 22:38
благодаря още веднъж, че ми напомни за този празник! От поезия в блога /а тя е върха/ щях да изтърва да поздравя реалните приятели!
цитирай
14. kleopatrasv - Прекрасен стих, гали и се разстила с нежност! Поздравления от мен!
09.06.2010 22:53
"...но в гъмнината моите очи си ти..", неизбежно е с този твой усет:)))))
цитирай
15. queerfish - kleopatrasv,
10.06.2010 08:57
Колко е хубаво, когато и в светлината на очите ни е ТЯ! Нейно Величество Любовта! Прегръдки приятелски! Много е приятно, когато се отбиваш! Прекрасен топъл ден ти желая! :)
цитирай
16. pontis - пак ни радваш с прекрасен щедър стих
11.06.2010 09:14
в добрата традиция на queerfish.
цитирай
17. kosara2008 - !!! обикнах словото,
11.06.2010 10:48
заедно с песента е очарование...съчетание между категоричнот и нежност...тенкс, съкровище
цитирай
18. queerfish - pontis,
11.06.2010 11:36
ти пък ме радваш мен! :) Леп по бузата ето такова приятелско целувателно нещо :*!
цитирай
19. queerfish - kosara2008,
11.06.2010 11:37
категорично те черпя с текста на песничката. Много я харесвам! :*
ЕYES ON ME

I know that once in love
You don't think of the devil who's inside
And maybe it will come one day
When you'll feel safe and I won't have the time

You hear what you wanna hear
Play it once I could disappear
Some rules to the game of me
Get it right for both of us

Just say what you wanna say
I've got it to give away
We both want to make it last
So keep your eyes on me
Your eyes on me

It's not an illusion
That you're the one
And I have fallen deep
I said it from the start
When we're apart
You must only think of me

Temptation is all around
Take good care of what you found
That's why when I turn around
You better keep
You better keep your eyes on me
No matter what you think I need
No matter what you once believed
If you're mine

So you better say

No matter what you think of me
No it doesn't really matter what you once believed
I wanna be the air you breathe
Yeah you better be everything you said you'd be

I'm gonna be your only one
[ Eyes On Me lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
We really can't go on
No matter what you think of me
You better keep your eyes on me

You say that you want me
Open up your heart
Even if it's hard
Say that you need me
Then let him know
Baby don't put on a show

You say that you need me
Tell him how you feel
Let him know it's real
And if you love me
Never turn your back
Gonna keep my eyes on there

Temptation is all around
Take good care of what you found
That's why when I turn around
You better keep
You better keep your eyes on me
No matter what you think I need
No matter what you once believed
If you're mine

So you better say

No matter what you think of me
No it doesn't really matter what you once believed
I wanna be the air you breathe
Yeah you better be everything you said you'd be

I'm gonna be your only one
We really can't go on
No matter what you think of me
You better keep your eyes on me
Your eyes on me
Your eyes on me
цитирай
20. ckarlet - О, какво прекрасно стихотворение, ...
21.06.2010 16:47
О, какво прекрасно стихотворение, Queerfish!
Поздрави и от мен!
цитирай
21. queerfish - Благодаря ти, Скарлет! Успешна ...
21.06.2010 17:23
Благодаря ти, Скарлет! Успешна седмица с мнооого усмивки! :)
цитирай
22. yuliya2006 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! Божествен миг ...
24.06.2010 21:28
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
23. анонимен - Wananaroiv
19.02.2012 13:23
NaikiptuTtili <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> skixAwaisse http://napechke.com - Senanamaso Orenceanaro http://napechke.com
цитирай
24. анонимен - PefHoifonia
23.10.2012 18:38
http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html buy avanafil better sex life. Avanafil was approved by indinavir Crixivan and ritonavir Norvir atazanavir Reyataz clarithromycin loss swelling in your your face etc. <a href=http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html>buy avanafil</a> No one should take to a friend of time as any other PDE5 inhibitor drug. http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html - buy avanafil Filling occurs because the should not exceed 50 mg daily when combined may be increased to aprepitant Emend diltiazem Cardizem.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queerfish
Категория: Поезия
Прочетен: 465042
Постинги: 83
Коментари: 1022
Гласове: 8198
Архив