Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 14:07 - ДОКОСВАНЕ
Автор: queerfish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6984 Коментари: 23 Гласове:
25

Последна промяна: 12.06.2012 21:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image
В самотата на тези редове
докосвам те, но не с ръце...
С устни докосвам те,
в мълчаливи цветове,
в света на безсловесните неща,
където позволено ми е да греша
или да съм просто влюбена жена.
Понякога питам се не съм ли луда,
че измислих те във стих-заблуда,
че измислям даже Любовта
с мастилото на наивността.
Да, наивно искам да докосвам,
да обичам и на глас да изричам
всичко, което сърцето римува,
всичко, което и грош не ми струва,
но кара ме да съм безкрайно жива,
сякаш в мен живее птица дива.
Да, наивно, по детски дори,
искам да обичам, без да боли...
Може би още, все още не умея
в съвремието безпардонно да живея,
да разсъбличам истините от заблуди,
да пипам с пръсти цинични и груби...
Като старомодна плоча
отново думи ще прескоча...

С безименна безгласна буква,
изгревът отново в капки руква,

затрептял от струните на нежността,
докоснат с музика от две слова.



image


Поздрав за всичките ми приятели с този невероятен концертен запис ... Обичайте се!




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - чувства
27.11.2010 14:31
Докосваш струните на чувствата нежно, прекрасен стих!

Поздрави!
цитирай
2. queerfish - sparotok,
27.11.2010 14:41
Благодаря ти! Постнах го в "Лични дневници", защото го написах за половин час преди няколко дни и нещо не ми прилича на стих...:)
А емоциите ни винаги можем да ги постнем в "Лични дневници", нали?!
Желая ти мноооого приятен ден! От сърце! :)
цитирай
3. pegas08 - Охо.... Майсторско изпълнение!
27.11.2010 16:29
Откога се надявам да видя такова съвършенство в поетична Блогария!
И...аха да напусна кораба, златоперка успя да го постигне!

Няма измислени знаци на модераци
да ми позволят да изкажа възхищение
От това божествено творение.

Наслада за скромните ми сетива.
Поетично чудо е това!
Така е искрено и нежно,
Прегръща сякаш те вълшебно.

И ти политваш в рима лека,
Да пребъде любовта ти, нека!
цитирай
4. queerfish - :***
27.11.2010 16:49
Пегасче,
ти, приятелю, най-истински и ВИНАГИ усещаш всяка вибрация на думите ми! Благодаря ти...
цитирай
5. kleopatrasv - С безименна безгласна буква- до...
27.11.2010 20:23
С безименна безгласна буква- докоснат с музика от две слова!!
Чудесно казано, Снежи....поздравления от мен!
цитирай
6. ckarlet - Красиво е в света на безсловесните ...
28.11.2010 00:16
Красиво е в света на безсловесните неща, Снежи!
Поздрави и от мен!
цитирай
7. queerfish - Светле,
28.11.2010 12:24
голямото беззвучно "Л" - голяма "Лудост", нали?! ;) :)))
Благодаря ти, приятелко!

Скарлет, в света на безсловесните неща
понякога се случват необясними ...чудеса! ;) Прегръдки, мила!

Бъдете щастливи във вашите собствени светове от безсловестност!
цитирай
8. sparotok - мнение
28.11.2010 17:18
queerfish написа:
Благодаря ти! Постнах го в "Лични дневници", защото го написах за половин час преди няколко дни и нещо не ми прилича на стих...:)
А емоциите ни винаги можем да ги постнем в "Лични дневници", нали?!
Желая ти мноооого приятен ден! От сърце! :)


За мене си е хубав и идващ от сърцето стих!
Приятна вечер!
цитирай
9. blagovestie - Снежке...
28.11.2010 17:41
Наистина ли е наивно да искаме... без да боли.
Ей това се чудя пак последните дни.
Остани си, слънчице, точно каквато си.
Нежна, обична, прекрасна, с детско-розови мечти...
И... лудите да са живи, лудите! Въпреки цената.
Останалите така или иначе няма да го оценят ;) :***

ПП: Стихотворението ти е разкошно!
цитирай
10. henzelski - Хай, Снежинка!
29.11.2010 08:14
Таман за "Лични дневници" си е, пък кой каквото ще да казва! Успяло е да побере наивното и детското, и неизказаното... Снежинка, ето за това: "С безименна безгласна буква" е редно да те поздравя, макар да искам да не ти се случва! И неведнъж съм повтарял, че всеки себе си пише... И моля те, не забравяй колко хубав човек си!
;)*;)
цитирай
11. queerfish - Приятели,
29.11.2010 10:01
благодаря ви за топлите коментари, които оставят в мен медени следи - едни такива ...абе готини ;) :***

sparotok - мнение за мнеието :)
Не мога да скрия колко много ме ласкае оценката ти, защото ти си човек способен да разнищи всяка дума на "тракийски корен" + наставка или представка + "тракийски корен" ;) :), т.е. ти си способен да вникнеш в дълбочината на всяка дума!

blagovestie - Може би Любов, Болка и Лудост са правопропорционални величини. Не знам на кой е тая теорема, ама ако го пипна ...:)))))))). Мнооого топло те прегръщам, от цялата си душа! :***

henzelski - безименна, безименна, колко да е безименна ;) :)))) А ти приятелю си...ГОТИН, ама много!!! :* За пореден път настръхвам от твой коментар!
цитирай
12. miaa - Прекрасно пишеш талантливо мом...
01.12.2010 10:38
Прекрасно пишеш талантливо момиче! Поздрави,Queerfish!
Продължавай с тази откровеност и красота:)
цитирай
13. queerfish - Мила Мия,
01.12.2010 11:11
благодаря ти...ето заради тези сърдечия се радвам на случайността, която ме доведе в блога! Не мога да скрия радостта си... Прегръдки приятелски, мила!
цитирай
14. vippoker - великолепно докосване
02.12.2010 00:57
само бог може да пише така
цитирай
15. martiniki - поздрави
02.12.2010 14:56
и аз си падам по припукването на грамофонните плочи :)
цитирай
16. rainbowvista - Истината е
02.12.2010 15:48
тя лежи там отвъд границата на клепачите
цитирай
17. queerfish - vippoker,
02.12.2010 18:27
ти така ме разсмя :)))))
На тавана си лепнах носа,
но не смятам, че скромните ми редове
имат нещо общо с богове,
просто емоции в стихове...

Искрено се радвам, че съм те докоснала по някакъв начин! Приятна вечер! :)
цитирай
18. queerfish - martinki,
02.12.2010 18:47
понякога толкова яко прескача,
тая моята вътрешна плоча,
а вътрешно напира, прелива и ми иде да плача,
но не мога и думичка даже да провлача!

Приятна, вечер! Хубаво е, че намина :)
цитирай
19. queerfish - rainbowvista
02.12.2010 18:57
Под клепачите са всичките ни мечти,
там поне можем да си нямаме граници ;)
А истината наистина е една
и е в нашите неподвластни на правила сърца!

Приятна вечер! :)
цитирай
20. essy - И е без значение къде си го постнала
02.12.2010 21:26
защото, ей, тъй по русалски си изляла душата си и докосваш с откровеността. А в старомодните плочи има скрито очарование :)))

Поздрави, Русалчице :))
цитирай
21. vippoker - една снежинка ме погали
02.12.2010 23:36
една снежинка ме погали,
една сълзица се отрони,
надигнах лекичка глава,
а с дясната ръка изтрих следа
навярно те обичам,
а може би се вричам,
да, пожелах те в съня,
да, в съня, а беше пролет.
цитирай
22. queerfish - Еси :)
06.12.2010 15:52
с мнооого закъснение ти отговарям, но ми запецна плочата някъде по пистите на реалността :) Шефчето пак ме е натоварил с един милион задачи за да не мисля зя глупости! Враг е на поезията той :) Благодаря ти, мило приятелче! :*

Поздрав най-сърдечен,
все още неизпържен риборанчо! :))))))))
цитирай
23. queerfish - vippoker,
06.12.2010 15:54
ти ме уби с този стих!
Доразвий го, ще се получи страхотно!!!
Поздрави с усмивка :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queerfish
Категория: Поезия
Прочетен: 465179
Постинги: 83
Коментари: 1022
Гласове: 8198
Архив