Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 15:38 - АКО НЯКОГА
Автор: queerfish Категория: Поезия   
Прочетен: 5665 Коментари: 14 Гласове:
20

Последна промяна: 28.08.2012 09:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Ако някога срещнеш ме в спомена твой,
по устните в усмивката мила ще тръпна,
в капчици радост, пропиващо-нежен порой,
в безмълвната топла сълза ще възкръсна.

Макар за миг, един единствен миг,
аз в спомен запомнен за теб ще пребъда.
Не, не ще съм глъхнещ във нищото вик.
Нито забрава - таз тежка човешка присъда.

В стъпчицата малка на голямата стрелка,
в плачещата за вечност клета минута,
коленичила пред времето с молби за забава,
в звукът й отмерен, мога да бъда аз чута.

Ако някога срещнеш ме в спомена твой,
навярно ще съм само голата моя душа.
Не тъгувай! Завещах ти любов до безброй.
Прости, че оставих я в малкия къс тишина...






Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Защо, приятелко, защо така.
18.03.2010 14:56
В стиха си ти ми изневери?
Защо напусна краткостта,
В дълга стъпка се вихриш?

Нима мога, в тази стъпка,
Чувствата ти да долавям.
Едно след друго, нежна тръпка.
Следи навеки, в мен оставят!

Рибке златна, великолепна си!
Не случайно, търпеливо чакам, до Кораловия риф!

цитирай
2. queerfish - Поздрави от Кораловия риф :)
18.03.2010 16:28
Там, при Кораловия риф,
морско конче вае танц игрив,
в малки стъпки стихове реди,
с колко радост той ме зареди!
Ако някога от тук си тръгна,
бих искала да те прегърна,
буква по буква, твоите слова
в сърцето си ще съхраня!
;-)
цитирай
3. pegas08 - Ще се срещнем в Австралия!
20.03.2010 14:42
Рибке мила, пролетна и златна.
Вихрен танц , играеш ти!
Стръкче радост, при тебе да изпратя.
Усмивката ми приеми!


След всяка среща, следва и ... не казвам.
Защото знам, не ще ни раздели.
Стих със стих се сплетоха на възел.
Красив и пълен със звезди!

Прекрасна си!
цитирай
4. panazea - Честита Пролет , Рибке!
20.03.2010 17:09
Бъди щастлива!
цитирай
5. yuliya2006 - ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ! ПРОЛЕТНА ...
20.03.2010 20:52
ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ!


ПРОЛЕТНА ДУША

Дъжд вали, трева зелена,
слънце зад облака се скри.
Славей от нейде се дочу
и на бор въздух замириса.

Гергьовски дъжд вали
и всичко ражда си отново.
Света стене от любов,
на новия живот се радва.

Душата ми ликува,
пречистена, тъй мила.
Над суетата, над греха,
за рая пътя тя открила.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. pontis - За малко да го пропусна,
21.03.2010 10:59
Прекрасно е, изключително и, без съмнение, интимно.
Един от най-хубавите стихове, които бих могъл да си представя.
цитирай
7. queerfish - Пегас, Пан, Джул пролетни свежи усмивки ви изпращам! :)
22.03.2010 11:04
Благодаря от сърце, че сте украсили с пролет този постинг!
цитирай
8. queerfish - pontis,
22.03.2010 11:09
толкова много ме радва всеки твой коментар! Само като знам какви стихове пишеш! Всеки път настръхвам като ги чета! Така че твоята оценка е много ценна за мен! Усмихнат и свеж пролетен ден ти желая :)
цитирай
9. ckarlet - Прекрасно стихотворение изпъл...
23.03.2010 12:48
Прекрасно стихотворение изпълнено с много любов...
Поздрави и от мен!!!
цитирай
10. queerfish - Благодаря ти, мила ckarlet!
23.03.2010 14:18
Прекрасен пролетен ден ти желая! :)
цитирай
11. blagovestie - Сладостно-тъжно...
26.03.2010 17:32
Сладостно от нежността, любовта и споделеността; леко горчиво поради невъзможността и носталгията. Но пък има неща и личности, които наистина остават в нас завинаги, вътре, на най-дълбокото и съкровено място, недостъпно за времето, пространството и обстоятелствата, ненакърнимо.
И е по-добре да си наранен от това, че любовта вече е отминала, но да си я почувствал и изживял. Един вид да е пусната, но не пропусната.
цитирай
12. bizcocho - Много е чувствено! Диша с топла о...
13.04.2010 18:59
Много е чувствено! Диша с топла обич, въпреки че е политнало към спомен, а това е прекрасно!Да съхраниш дори и "след", "преди-то" е полет на чиста душа!
цитирай
13. mamas - Вълнуваща интимна изповед...
25.04.2010 21:30
Поздравления!
цитирай
14. queerfish - Благодаря ви bizcocho и mamas, и...
26.04.2010 13:23
Благодаря ви bizcocho и mamas, извинете че толкоз късно отговарям, но забързаното ежедневие...Бъдете щастливи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queerfish
Категория: Поезия
Прочетен: 464344
Постинги: 83
Коментари: 1022
Гласове: 8198
Архив