Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2009 14:00 - ТРИИЗМЕРНИ
Автор: queerfish Категория: Поезия   
Прочетен: 1443 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 21.05.2010 08:27



Земята обви се в паяжина виртуална,

живот кипи в мрежа илюзорно-нереална.

В нея стремително погледи впиваме,

часове живот от своя изтриваме.

Във въображаеми пространства

за секунди тичаме в странства.

Черпим знания от интелекта изкуствен,

океана от знания за нас е достъпен.

Магазини за всичко се крият в бутон,

музика изтънчена – цял един тон.

Срещаме хора с различни морали

зад екрана от течни кристали.

Смеем се със скоби, целуваме се със звезди,

ала впрегнати сме в дигиталните юзди.

С паролите крием цял един свят

на мечти, надежди и пориви богат.

Плът пропита с кръв във вените тече

бликат чувства, пулсира любов, човече!

Ритмите в сърцата бият съразмерни,

защото ние живеем триизмерни!



  Намятайте фокусните очила и вижте това триизмерно видео  ;-)



Тагове:   3D,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rat - Виртуалното пространство ти дава ...
12.10.2009 15:40
Виртуалното пространство ти дава повече, отколкото ти отнема. Преживяното там, най-често е невъзможно да бъде изживяно в реалния свят. При общуването там, падат много бариери и задръжки. Дори събличането е доста по лесна задачка. НО>.............сравнено с реалния контакт, е като избор между студена, красива пещера и горещ, красив плаж.
цитирай
2. panazea - Виртуалното е много по-реално!
13.10.2009 12:48
И хората са по-добри! Могат да бъдат себе си ! Това в света е невъзможно! Ще бъдеш черната овца !
Така , че ВИРТУАЛЕН СВЯТ - ЗДРАВЕЙ ! Ти си много по-пъстър и красив и истински !
цитирай
3. queerfish - Помощ плъхче в блога ми!
14.10.2009 11:02
rat, ако не ме познаваше щеше ли да се сетиш как произнасям горенаписаното изречение. То е неодушевено, дори и да му поставя ":))". Просто не виждаш усмихнатите ми очи! ;-)
цитирай
4. queerfish - Привет panazea!
14.10.2009 11:02
Наистина виртуалността ни дава много, не отричам. Аз също съм виртуално-зависима. За маските, които падат, не съм много съгласна, защото който умее да ги носи в реалността успява да ги слага и във виртуалността. Сигурна съм, че ако с теб бяхме пийнали кафе в реалността и примерно бяхме обсъдили онзи въпрос за синът ти, щеше да е по-хубаво, отколкото малкия ми коментар в постинга ти (-:
цитирай
5. rat - rat, ако не ме познаваше щеше ли да се ...
14.10.2009 11:28
queerfish написа:
rat, ако не ме познаваше щеше ли да се сетиш как произнасям горенаписаното изречение. То е неодушевено, дори и да му поставя ":))". Просто не виждаш усмихнатите ми очи! ;-)


В реалния свят ще си представя едно, а тук мога да си представя доста повече неща, хахахахахах, това е богатството на виртуалния свят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queerfish
Категория: Поезия
Прочетен: 465189
Постинги: 83
Коментари: 1022
Гласове: 8198
Архив