Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 10:47 - ИСТИНСКАТА ДРУГОСТ
Автор: queerfish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9933 Коментари: 19 Гласове:
28

Последна промяна: 19.04.2011 14:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

***

До вчера бе порядъчно облечена.
В предразсъдъци и малко свян навлечена.
Душата ми, присвита, скрита до полуда
под броните на собствената си заблуда.
Но днес е непристойна, неприлична,
във своята стихия нелогична и първична.

Не ме е срам. Плътта събличай ми я цялата.
Съблечи ми студовете, страховете и умората.
Белезите нямам със какво да ги прикрия.
Лекувай ги с устни и с онази древна магия.
Отварата от нежност до капка ще изпия.

Събличай ме бавно и гледай ме такава.
Отвътре съм прашинка, частичка от жарава.
Двадесет и един грама някаква си другост.
Обичай най-истинската моя другост! До лудост!
Без условия, без причини. Просто изцяло.
Както безумно обича те неприличната в моето тяло.


( ...защото пръстите обичат охлювчета :P :)))) )







Тагове:   душа,   любов,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunn - Истинската другост!
18.04.2011 11:22
... Може би крайност,
може би лудост...! :))
Усмихната, спокойна седмица queerfish ! :)))
цитирай
2. queerfish - sunn,
18.04.2011 11:35
Може би! ;)
Спокойна седмица с по-мъничко от тази лудост, че без нея не можем! :)
цитирай
3. ckarlet - Белезите по душата трудно се лек...
18.04.2011 12:46
Белезите по душата трудно се лекуват, но силната любов е единствения лек за тях...
Поздрави, Снежи! Хубаво си го написала!
цитирай
4. queerfish - :)
18.04.2011 13:13
Благодаря ти, сkarlet...Много мислих как ще се приеме и дали изобщо да го поствам, защото е много лично, но в крайна сметка това сме ние хората. Трудно ни е да разголваме душите си.
Поздрави и на теб, ckarlet!
цитирай
5. kleopatrasv - Двадесет и един грама някаква си ...
18.04.2011 20:38
Двадесет и един грама някаква си другост???
Страхотно сравнение, поздравления от мен!
цитирай
6. gothic - Ммммм!!!! Русалкееееее. . . . . :...
19.04.2011 00:38
Ммммм!!!! Русалкееееее.....:))))
цитирай
7. pontis - невероятно е,
19.04.2011 07:59
когато усетиш колко е искрено невероятно.

А това което си написала е сакрално... поради липсата на по-изящна дума (и ще спестя удивителните...) сега мога съвсем спокойно да изхвърля Новия завет
цитирай
8. queerfish - Светле,
19.04.2011 10:18
от edinman научих, че душата тежи само 21 грама и от тогава не съм спряла да се чудя. Егати как в такава прашинка се вместяват всичките ни чувства и как се разпъва така, че изпълва цялата ни същност?! И как понякога дори й е тясно в тялото?! Ей такива неща понякога се питам?
Хубав ден ти желая, т.е. да ти е леко и хубавичко в 21-те грама! :) :)*
цитирай
9. queerfish - gothic :)
19.04.2011 10:27
"Ммммммммм" сигурно е готик стайл възклицание :)))) :)*
Приятен ден!
цитирай
10. queerfish - pontis :),
19.04.2011 10:37
Много се радвам, че самият Мистър Искреност, оцени моята стихо-искреност. Хубав ден и ти желая много лекота и щастие в истинската ти другост!
цитирай
11. pontis - аз трудно мога да ти пожелая повече, освен да не се съмняваш в себе си
19.04.2011 10:50
queerfish написа:
Много се радвам, че самият Мистър Искреност, оцени моята стихо-искреност. Хубав ден и ти желая много лекота и щастие в истинската ти другост!

цитирай
12. henzelski - Снежке :)*
19.04.2011 14:15
Влияем си един на друг
в еротиката. И успешно.
Но ш-ш-шът, и нито звук,
че ще помислят някои
нещо... :)))
цитирай
13. queerfish - :))))))))))
19.04.2011 14:52
Краси, то казаното в стих,
не е никак разговор тих.
Еле пък във блог бе ге,
където има кой да те заяде
или пък пикантерийка
да спретне хей така за гюрунтийка.

Това на шега, а сега
искам да ти кажа,
че стиха ти се получи
и ти желая да се случи!
Само последната дума я замени с "изживея" и хоп готово! ;) :)
цитирай
14. otherwise - Пълната "голота" не е срамна, а свята,
19.04.2011 22:32
когато е чиста като теб, приятелко!
Бъди все така! Хубаво е.

И щом пръстите и устните знаят какво обичат, всички белези ще избледнеят.
Щом няма какво да тежи - полетът е без дъно.

Знаеш, че си те обичам! Обичам такива стихове - огнено дишащи...
цитирай
15. bizcocho - "Съблечи ми студовете, ст...
19.04.2011 23:58
"Съблечи ми студовете, страховете и умората." - на този стих се застоях.... много го харесах. Ако ги съблече, то ще има лъчезарността, от която самият той ще грее... Ще се чувства пълноценен мъж не само на думи. Ще е мъжа, от когото не можеш и не искаш да си тръгнеш...
цитирай
16. queerfish - Люси,
21.04.2011 22:50
Иска ми се такава да е любовта...да обичаме истински и всичко, което се крие в душите ни...в голите ни души.
Аз ще попътувам малко за да събера въздух за нещо огнедишащо :))))))) Приятни празници ти желая! До скоро! :) :)*
цитирай
17. queerfish - Жени,
21.04.2011 22:56
пожелавам ти приятни празници и много усмихнати яйчица да изпишеш. :)
цитирай
18. vippoker - подлудяваш ме до глупост имай ...
02.05.2011 23:30
подлудяваш ме до глупост
имай милост моля те
искам да плувам до теб
виждам те,
но немога да те докосна
просто си невероятна,
имаш извънземна сила
жоро
цитирай
19. queerfish - :) vippoker,
09.05.2011 17:43
благодаря за споделената емоция от стиха! Няма нищо извънземно в тази споделеност в рими. Просто нещата от Живота...
Желая ти хубава и "ползотворческа" седмица! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: queerfish
Категория: Поезия
Прочетен: 465105
Постинги: 83
Коментари: 1022
Гласове: 8198
Архив